7 միֆ առողջ ապրելակերպի մասին
newmag-ը առանձնացրել է ճիշտ ապրելակերպի ու առողջ սննդի մասին մի քանի հայտնի կարծրատիպեր ու բացատրում է, թե ինչու են դրանք իրականում միֆ:

Կաթն ամրացնում է ոսկորները

Դեռ մանկուց բոլորս գիտենք, որ կաթը պարունակում է կալցիում, այնպես որ ոսկորները կաթից ավելի ամուր են դառնում: Բայց վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ խմած կաթի քանակի ու կոտրված ոսկորների միջև կապ չկա: Ճիշտ հակառակը, տարիքի հետ կաթի քանակը պետք է նվազեցնել:

Օրգանիկ սնունդը չի պարունակում պեստիցիդներ, փոխարենը շատ են սնուցող նյութերը

Գյուղատնտեսները, որոնք աճեցնում են օրգանիկ մթերք, օգտագործում են նաև քիմիական նյութեր: Ինչ վերաբերում է սնուցող նյութերին, վերջին 98 727 ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ օրգանիկ բանջարեղենն ու միրգը ոչ մի բանով չեն տարբերվում սովորականից: Միակ տարբերությունը հրաշագործ «օրգանիկ» բառն է:

5 վայրկյանի օրենքը չի գործում

Կարծիք կա, որ ընկած իրը հինգ վայրկյանների ընթացքում գետնից վերցնելու դեպքում` չի հավաքում իր վրա փոշի ու կեղտ: Սա հերթական միֆն է: Երկու վայրկյանն էլ բավական է, որ ընկած սնունդը կեղտոտվի:

Շոկոլոդը շատացնում է ուգրիների քանակը

Սա սխալ կարծիք է: Գիտնականները մեկ ամսվա ընթացքում մի խումբ մարդկանց կերակրել են սովորական շոկոլադից տասն անգամ շատ շոկոլադ պարունակող սալիկներով, մյուսներին` կեղծ շոկոլադով: Հետազոտության ավարտին` երկու խմբերին համեմատել են, պարզվել է, որ ոչ շոկոլադը, ոչ ճարպը որևէ կերպ ուգրիների առաջացմանը չեն խթանում:

Խնձորն օգտակար է

Մեզ վստահեցնում են, որ օրը մեկ խնձոր ուտելը կազատի հիվանդություններից: Որոշ բժիշկներ էլ խորհուրդ են տալիս նորածիններին երեք ամսականից հետո խնձորի հյութ տալ: Իհարկե, խնձորը պարունակում է շատ երկաթ ու բջջանյութ, բայց այն բոլոր հիվանդությունների դեղատոմսը չէ: Օգտակար նյութեր կստանաք, բայց ոչ ավելին:

Մեղրը ռաֆինացված շաքարից օգտակար է

Իրականում, մեղրը, որը օգտագործում ենք ավելի լավը չէ, քան շաքարավազը կամ եգիպտացորնեի սիրոպը: Պրոֆեսոր Ալան Լեվինովիցն ասում է, որ մեղրի կենսաբանական արժեքը նույնն է, ինչ ֆրուկտոզայինը կամ եգիպտացորենի սիրոպինը:  Տարբերությունն այն է, որ, սովորաբար, կոնֆետներում ու մյուս քաղցրավենիքներում  պարունակվող շաքարն ավելի շատ է, այդ պատճառով էլ դրանց կալորիականությունն է բարձր:

Մրսածության ժամանակ պաղպաղակը վնաս է

Եթե մրսած եք, բայց պաղպաղակ շատ եք ուզում, կարող եք հանգիստ ուտել: Փաստը, որ կաթնամթերքը սրում է մրսածությունը, չի համապատասխանում իրականությանը: Գիտնականները պարզել են, որ սառը կաթնամթերքը հանգստացնում է կոկորդի ցավը, տալիս է էներգիա, որն էլ օգնում է պայքարել հիվանդության դեմ:

Նյութը՝ http://newmag.am