Առողջ ապրելակերպ
Նյութեր, Իրադարձություններ
14 մայ 2018
Ձեզ սպասվում է ծովի մակերևրույթից 2000 մետր բարձրությամբ 212 կմ երկարությամբ շրջագայություն՝ Սևանա լճի երկայնքով, գեղատեսիլ գոտիներով: Զգուշացնում ենք, որ չափազանց բարձր տեղակայվածության և բավարար UV-ի շնորհիվ արևայրուքն ապահովված է, թոքերից թթվածնի հոսքը ևս բարձր կլինի: Սկիզբը և ավարտը կազդարարվի «Կապուտակ Սևան» հյուրանոցի բակից: Տեղերը սահմանափակ են, միայն առաջին 100 գրանցվողները հնարավորություն կստանան մասնակցել: Արի՛ առաջինը, դարձի՛ր առաջինը:
05 մարտ 2018
Յուրաքանչյուրն ունի ճարպերը այրելու իր մեթոդը, իսկ թե ինչ քանակությամբ, կախված է սեռից, տարիքից, քաշից, ինչպես նաև գենետիկական գործոններից: Մինչդեռ շատ մարդիկ ունեն լավ նյութափոխանակություն և կարիք չունեն չարչարվելու, որպեսզի հասնեն իրենց ցանկալի քաշին, մյուները տառապում են քաշ կորցնելու համար: Սակայն, եթե դուք այն հաջողակներից չեք, ով կարողանում է այրել ճարպերը հատուկ միջոցներով, դուք դեռևս կարող եք բարելավել ձեր նյութափոխանակությունը:
18 դեկտ 2017
Ուժեղ գլխացավ, պարանոցի, ծնոտի ցավ: Բոլորին էլ հայտնի է, որ սրանք սթրեսի նշաններ են: Երբ սթրես եք ապրում, օրգանիզմը սկսում է «պայքարը» և սկսում է արձակել այնպիսի հորմոններ, ինչպես օրինակ ադրենալին և կորտիզոլ: Շնչառությունը արագանում է, իսկ սիրտը սկսում է արագ աշխատել: Այս ֆիզիոլոգիական փոփոխությունները հաճախ ուղեկցվում եմ գլխացավերով և մկանների լարվածությամբ, որոնք ամենևին էլ տեղին չեն զբաղված օրերին: Այս ամենը գիտակցելով՝ անհրաժեշտ է ժամանակին կանխել սթրեսի ֆիզիկական ախտանիշները:
11 դեկտ 2017
Երբ ջերմաստիճանը նվազում է, մրսածության և հիվանդանալու հավանականությունը մեծանում է: Սակայն ինչպե՞ս կարող եք կանխել հիվանդությունը: Իհարկե, կատարել շատ վարժություններ, չմրսել և ունենալ կանոնավոր սննդակարգ: Եվ, ահա ստորև կներկայացվեն 5 վիտամին, որոնք կարևոր են ձմռանը, և թե ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը:
1 2 3 4
Սպորտային նորություններ